11.12.2011

ගූග්ල් ඇමිනිල්ල...

මම ඔය ප‍්‍රසිද්ධියට කැමති නෑනෙ... ඒක මගෙ බ්ලොග් එක බලන කාට උණත් තේරෙණවා... හෙණ ගහපු තට්ටෙ වගෙ... මළාට කෙමෙන්ටුවක්, ෆලෝ කරන එකෙක් සැට් වෙන්නෑ... කොමෙන්ට් දාන්ට පෝස්ට් එකක් එන්නෙත් කලාතුරකින්නෙ... 
මම මුලින්ම නරකයා කියලා නමක් හදාගෙන ආරූඪව පෙනී හිටියෙත් ඒකම නෙව.. මං කරපු ඔක්කොම ජරා වැඩ ටික බය නැතුව දාන්න පුළුවන්නෙ... පොස්ට් දෙකක් විතර දාලා එළියට බැස්සාමයි රෙද්ද නෑ කියලා දැන ගත්තේ.. දන්න එවුන් ටික කොහොමත් දන්නවා නරකයා මමයි කියලා.... 
සමහර උදවිය මගෙන් අහනවා මොකෝ බ්ලොග් එක සින්ඩියට දාන්නෙ නැත්තෙ කියලා.. මම කැමති නෑ මේක හැමෝටම පෙන්නන්න... 3 පාරක්ම ඇප්ලයි කරාට.... ඇඩ්මින්  තුමා උණත් දන්නවා මං ගැන ඒ නිසා නෙ එතුමා වැඩ කරන ඔෆීසියෙ වැඩ කොරලත් මෙක දාගන්ට බැරි උණේ.... 
අන්තිමට මට කියාගන්ට ඔන උණේ මෙච්චරයි.... මේ ගූග්ල් ප්ලස් කියලා කෙහම්මලක් ඇවිත්... බ්ලොග් එකේ පැත්තකින් ඇවිත් තිබ්බා බොත්තමක්...!! (පොඩිකාලේ ඉඳලා තිබ්බ අවුල.. මොකක් හරි ඉන්ස්ටෝල් කරද්දි ක්ලික් නෙක්ස්ට්.. නෙක්ස්ට්.... .... ෆිනිෂ්... මැදින් එන මළදාන මොකුත් කියවන්නෙ නෑ කම්පීතරෙට කෙලඋණාද දන්නෙත් නෑ....) මමත් අර බොත්තම එබුවා... දැන් ගූග්ල් ප්‍රොෆයිල් ඇමිණිලා එකට වෙලා.... රෙද්ද කඩන් වැටුණා වගේ... දැං නරකයා වෙනුවට සම්පූර්ණ නම තියෙන්නෙ වාසගමත් එක්ක... ඒක වෙනස් කරන්න ටිකක් ට‍්‍රයි කලාට හරිගියෙත් නෑ... 
කැත විතරක් නම වෙනස් කරන්ටත් බෑ වාසගමක් ඔනෙමයි...  කෙමෙන්ටුවක් දැම්මත් මුළු නමම එතන.. ප්‍රොෆයිල් එක ඩිලිට් කරන්න තමයි වෙන්නෙ.. දැං ඉතිං මොනා කරන්නද....? සින්ඩියට තවපාරක් ඇප්ලයි කරලා පරණ පුරුදු අත ඇරලා ඩීසන්ට් විදියට ඉන්ට පුරුදු වෙන්ටයි වෙන්නෙ....

2 අදහස්..:

Post a Comment

Followers